Όροι & Προϋποθέσεις

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

H ιστοσελίδα www.strati.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο αποτελεί την ηλεκτρονική παρουσία της ατομικής επιχείρησης της Μαρίας Λαγκούση του Δημητρίου, με τον διακριτικό τίτλο ΣΤΡΑΤΗ LAMINATES – ΞΥΛΙΝΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ, με ΑΦΜ 031952960 και ΔΟΥ Ζ’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ εφεξής “επιχείρηση” ή www.strati.gr, και με αντικείμενο την προβολή και εμπορική προώθηση των προϊόντων της (laminates, decks και ξύλινα πατώματα).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει σε όλους τους πελάτες μας, όσο και σε όλους τους χρήστες της ιστοσελίδας, ενημέρωση για τα προϊόντα που προσφέρει η επιχείρηση και για τα ειδικότερα χαρακτηριστικά αυτών, καθώς και τη δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών ηλεκτρονικά, είτε κάποιου από τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα, είτε προβαίνοντας σε ειδικές παραγγελίες κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση.

Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών της www.strati.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα της επιχείρησης.

O επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών της ιστοσελίδας και εάν δεν συμφωνεί με αυτούς, έστω και εν μέρει, θα πρέπει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου αυτών.

Οι παρόντες και ισχύοντες όροι δύνανται να τροποποιηθούν χωρίς προειδοποίηση και για αυτό συνιστούμε στους χρήστες/επισκέπττες να ελέγχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα αυτούς για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η εξακολούθηση της χρήσης της www.strati.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές, σημαίνει την ανεπιφύλακτη, εκ μέρους του επισκέπτη/χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών, χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε άλλη ενέργεια από πλευράς της επιχείρησης.

Εάν υπάρχει κάποιο μέρος της ιστοσελίδας ή των όρων που ο χρήστης έχει κάποια απορία, μπορεί να επικοινωνήσει με την επιχείρηση στο email: [email protected].

ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ

Οι χρήστες της ιστοσελίδας www.strati.gr δεσμεύονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα της επιχείρησης για αποστολή, ανάρτηση, δημοσίευση ή μετάδοση με οιονδήποτε τρόπο οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι ή δύναται να θεωρηθεί παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό ή δυσφημιστικό.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Εκτός των ρητά αναφερομένων εξαιρέσεων (πνευματικά δικαιώματα τρίτων, συνεργατών και προμηθευτών), όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, οπτικοακουστικού υλικού και κειμένων, γραφικών, σχεδίων, φωτογραφιών, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της www.strati.gr και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις της ελληνικής, ευρωπαϊκής και διεθνούς νομοθεσίας.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή, αλλοίωση, μεταπώληση ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό κύριο του περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου. Οιαδήποτε αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της επιχείρησης.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα διακριτικά γνωρίσματα, κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό που αντιπροσωπεύουν την www.strati.gr μας είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της  επιχείρησης και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας και να πραγματοποιηθούν παραγγελίες προϊόντων της εταιρείας, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών στοιχείων από πλευράς του πελάτη. Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, θα ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία για νομικά πρόσωπα, η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων, η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής), τα στοιχεία τιμολόγησης (σε περίπτωση που έχει επιλεγεί πληρωμή με τιμολόγιο), ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας, η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail). Μαζί με αυτά τα στοιχεία κατά τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη ζητείται και ο κωδικός πρόσβασης στις υπηρεσίες αυτές. Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής, αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον του συνεργαζόμενου τραπεζικού ιδρύματος που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών ή τρίτου ενδιάμεσου φορέα, όπως paypal και viva wallet (Πολιτική Απορρήτου τις Paypal εδώ https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/privacy-full
Πολιτική Απορρήτου Viva Wallet εδώ -> https://www.vivawallet.com/el-gr/terms-conditions/.

Αναλυτικά για την πολιτική απορρήτου και προστασίας προσωπικών δεδομένων της www.strati.gr (Privacy Policy) πατήστε εδώ.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Μία κρυπτογραφημένη SSL (Secure Sockets Layer) επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν τροποποιηθεί κατά την αποστολή και λήψη αυτών.

Επιπλέον, προσωπική ασφάλεια αποτελεί το password που δίνετε όταν γίνεστε μέλος της www.strati.gr. Για να παρουσιάσουμε οποιοδήποτε προσωπικό σας στοιχείο θα πρέπει πρώτα να μας γνωστοποιηθεί μέσω της σχετικής ειδικής φόρμας το όνομα του χρήστη (username) και το password. Για αυτό το λόγο, πρέπει να φυλάτε προσεκτικά τα εν λόγω στοιχεία, ώστε να μην τα κατέχουν τρίτοι. Επίσης χρήσιμο είναι να δημιουργείτε password χρησιμοποιώντας σύμβολα μαζί με αλφαριθμητικούς χαρακτήρες.
Κατά την διάρκεια της online πληρωμής, ο χρήστης μεταφέρεται σε κρυπτογραφημένη σελίδα ασφαλούς σύνδεσης με πρωτόκολλο SSL, η οποία ανήκει αποκλειστικά σε συνεργαζόμενo με την επιχείρηση ενδιάμεσο (τρίτο) φορέα (paypal, viva wallet), ο οποίος αναλαμβάνει πλήρως την πληρωμή και μας ενημερώνει όταν αυτή ολοκληρωθεί.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις συμβάσεις από απόσταση.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Τα προς πώληση προϊόντα περιγράφονται αναλυτικά αναφορικά με τις ιδιότητες αυτών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημά. Τα αναλυτικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των πωλούμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορείτε να τα πληροφορηθείτε ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και ΄΄κλικάροντας΄΄ στον τίτλο ή το εικονίδιο εκάστου προϊόντος.

Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος συνιστούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως από απόσταση, οι οποίες διέπονται από το Ν. 2251/1994, όπως ισχύει, καθώς και από την σχετική ισχύουσα κάθε φορά ελληνική και κοινοτική νομοθεσία.

Μετά την παράδοση της παραγγελίας, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα, ακριβώς στην κατάσταση και την συσκευασία που παρελήφθησαν από αυτόν, αποστέλλοντας σχετική δήλωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση, στη διεύθυνση: Καραβαγγέλη Γερμανού 59 (Κ2), T.K. 57006, Σουρωτή ή μέσω e-mail στην διεύθυνση  [email protected].

Το δικαίωμα αυτό δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για το συγκεκριμένο πελάτη.

Εάν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν σας ικανοποιεί πλήρως παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με την επιχείρηση μέσω e-mail στην διεύθυνση [email protected] ή μέσω τηλεφώνου στον τηλεφωνικό αριθμό 2396042009.   Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα καταγράψει το πρόβλημά σας και, αν αυτό απαιτείται, θα σας ενημερώσει για την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος.

Η επιχείρηση είναι υπεύθυνη για τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τις συμβάσεις πώλησης. Ειδικότερα σε περίπτωση ελαττώματος ή έλλειψης συμπεφωνημένων ιδιοτήτων του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε: (α) να αιτηθείτε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση ή την αντικατάσταση του με άλλο όμοιο, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογα υψηλές δαπάνες, (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε (αναστροφή πώληση), εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από λόγους ανωτέρας βίας.

Ανεξάρτητη Αρχή στην οποία μπορείτε να απευθύνεστε για εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς σας είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ. 2106460862).

Δυνατότητα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του e-shop, έχετε υπό την προϋπόθεση ότι έχετε κατά τον Αστικό Κώδικα δικαιοπρακτική ικανότητα.

ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Στις τιμές που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%.

Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτούνται:

α) Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας (δημιουργία λογαριασμού με τα στοιχεία πελάτη) με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης

β) Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως για τη συλλογή και επεξεργασία των απαραίτητων προσωπικών δεδομένων.
Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται μετά τη δημιουργία λογαριασμού, συμπληρώνοντας τη φόρμα εγγραφής με όλα τα στοιχεία που σας ζητούνται. Εάν είστε ήδη μέλος, η είσοδος στο λογαριασμό σας γίνεται συμπληρώνοντας το e-mail σας και το password που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, κάνοντας login στο χώρο μελών.

Σε κάθε περίπτωση το e-mail που θα δηλώσετε πρέπει να είναι υπαρκτό και να ανήκει σε εσάς, διότι όλη η επικοινωνία, θα λαμβάνει χώρα μέσω του άνω δηλωθέντος από εσάς e-mail.

Ειδικά για την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών υπάρχει στον ιστότοπο η υπηρεσία ΄΄Τμήμα Εταιρικών Πελατών – Β2Β΄΄, μέσω της οποίας αυτοί μπορούν να εγγραφούν, ώστε να γίνουν μέλη του ηλεκτρονικού καταστήματος ως εταιρικοί πελάτες.

Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.strari.gr και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το ηλεκτρονικό πλήκτρο με την ένδειξη ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ. Με την επιλογή αυτού προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε, ακολουθώντας την διαδικασία που ορίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα για την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

Εάν δεν επιθυμείτε να αγοράσετε οποιοδήποτε προϊόν μας προσθέτοντας το στο καλάθι, σας δίνουμε τη δυνατότητα να το προσθέσετε στη Λίστα Αγαπημένων Προϊόντων (whishlist) του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, με σκοπό να διευκολυνθείτε στο μέλλον και σε περίπτωση που θελήσετε να ολοκληρώσετε την διαδικασία αγοράς αυτών.

Ο πελάτης διά του ιστότοπου ενημερώνεται από την εταιρεία με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, την ενδεικτική ημερομηνία παράδοσης.
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει την λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας του και έναν μοναδικό κωδικό παραγγελίας, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει την πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του.

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ & ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι παραγγελίες επιβεβαιώνονται ΜΟΝΟ με την καταβολή του συνολικού τιμήματος  ή με την προκαταβολή του 1/2  της συνολικής αξίας σε περιπτώσεις “προθεσμιακής παράδοσης”.

Οι παραγγελίες εκτελούνται εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας με εξόφληση.

Οι συμπληρωματικές παραγγελίες εκτελούνται επίσης εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωσή τους με εξόφληση.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης, η www.strati.gr διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

Α. Χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας μέσω τρίτου ενδιάμεσου φορέα (paypal και viva wallet).

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας.

Με την επιλογή του εν λόγω τρόπου πληρωμής θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον τρίτων ενδιάμεσων φορέων, όπως είναι το paypal ή viva wallet, που έχουν αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών, όπoυ και θα σας ζητηθούν όλα τα απαραίτητα για την συναλλαγή στοιχεία.

Απαραιτήτως πρέπει να δηλώσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), ώστε σε περίπτωση που η πληρωμή δεν εγκριθεί, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.

Β. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους πληρωμής μπορείτε να δείτε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους και τα έξοδα αποστολής των παραγγελθέντων προϊόντων  μπορείτε να δείτε εδώ.

Η αποστολή των παραγγελθέντων προϊόντων ΔΕΝ θα λάβει χώρα μέχρι να γίνει εκκαθάριση του ποσού του συνολικού τιμήματος των προϊόντων στον λογαριασμό μας.

Η www.strati.gr δεν συλλέγει ούτε διατηρεί δεδομένα τραπεζικών πληροφοριών, όπως ενδεικτικά είναι στοιχεία πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικών λογαριασμών.

Η www.strati.gr δεν ευθύνεται για τους όρους χρήσης προσωπικών δεδομένων που υιοθετούν οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί με τους οποίους συνεργάζεται για την ολοκλήρωση των εμπορικών συναλλαγών.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας κατάστημα στην Ελλάδα.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος των εμπορευμάτων. Τα “έξοδα αποστολής” που έχουν εξοφληθεί για την αποστολή των προϊόντων στον προορισμό ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που παραλάβατε και επιθυμείτε να επιστρέψετε δεν είναι ανάλογα της περιγραφής τους και θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση και συσκευασία στην οποία τα παραλάβατε και συνοδεύονται με την απόδειξη πώλησης ή το τιμολόγιο.

Η εμφάνιση των ντεκόρ και των επιφανειών όπως προβάλλονται σε μια οθόνη παρακολούθησης μπορεί να προσεγγίσει μόνο τις δομές των πραγματικών τελικών προϊόντων, λόγω πιθανών παραλλαγών σε αντίθεση, ρυθμίσεων φωτεινότητας και ανάλυσης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί σε περίπτωση χρωματικής απόκλισης από τις δημοσιευμένες φωτογραφίες.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί με το καθεστώς της “αντικατάστασης” με άλλο προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για τα υλικά που “περίσσεψαν” μετά το τέλος της εφαρμογής.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά “κατόπιν παραγγελίας” ή για αγαθά που  κατασκευάζονται σύμφωνα με τις ειδικές προδιαγραφές του πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένα για αυτόν.

Στις κατηγορίες των φυσικών ξύλινων πατωμάτων, οι χρωματικές αποκλίσεις δεν συνιστούν ελάττωμα.

Το ξύλο είναι ένα απόλυτα φυσικό προϊόν.  Κανένα κομμάτι ξύλου δεν είναι εντελώς όμοιο με κάποιο άλλο.  Παρκέτα της ίδιας διαλογής είναι ενδεχόμενο να παρουσιάσουν χρωματικές αποκλίσεις.   Αυτό δε συνιστά ελάττωμα, καθώς αποτελεί γνώρισμα του φυσικού ξύλου.

Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς

Εντός 14 ημερών από την παραλαβή των επιστραφέντων προϊόντων από εμάς και εφόσον είναι στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς ζημιές ή φθορές, η επιχείρηση θα επιστρέψει στον πελάτη το ποσό της αξίας των προϊόντων αυτών, με τα οποία έχει επιβαρυνθεί ο πελάτης χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική του συναλλαγή.   Τα “έξοδα αποστολής” που έχουν καταβληθεί από τον πελάτη για την παραλαβή των υλικών ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.    Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων στο [email protected] και εμείς αποδεχτούμε την επιστροφή τους και υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα επιστρέφονται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας μεταφοράς και συνεχίζουν να είναι σε άρτια συσκευασία και χωρίς φθορές.

Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν συνάδει με την χρήση του προϊόντος, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, η επιχείρηση θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας και δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή του.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις ισχύουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η παρούσα εγγύηση ισχύει αποκλειστικά για τον αρχικό ιδιοκτήτη και την πρώτη εγκατάσταση του προϊόντος και δεν είναι μεταβιβάσιμη. Το άτομο που θεωρείται ως πρώτος ιδιοκτήτης είναι το άτομο του οποίου το όνομα αναγράφεται στο αποδεικτικό αγοράς.

Η εγγύηση ισχύει για ελλείψεις οι οποίες αφορούν στο παραδοθέν υλικό.   Με αυτό εννοούνται οι υλικές και κατασκευαστικές ελλείψεις, οι οποίες αναγνωρίζονται από τον κατασκευαστή, συμπεριλαμβανομένης της αποκόλλησης ή της μειωμένης αντοχής της επίστρωσης και εξαιρουμένης της φθοράς κατά μήκος των ακμών σε σανίδες που είναι μεγαλύτερες από 5mm, σε προϊόντα με λαξευμένα άκρα.

Τα laminate πατώματα πρέπει να ελέγχονται πλήρως πριν και κατά την εγκατάσταση για τυχόν ελαττώματα.

Όλα τα laminate πατώματα εφαρμόζονται από εξειδικευμένους τεχνίτες, σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στις συσκευασίες.  Οφείλετε να παράσχετε αποδείξεις συμμόρφωσης με τις οδηγίες εγκατάστασης και συντήρησης που συνιστώνται από τον κατασκευαστή. Οι οδηγίες αυτές βρίσκονται στο εσωτερικό της συσκευασίας του εκάστοτε προϊόντος. Εάν οι οδηγίες λείπουν πρέπει να τις προμηθευτείτε από τον προμηθευτή σας.  Ο χρήστης οφείλει να ζητήσει από τον εγκαταστάτη τουλάχιστον ένα αντίγραφο των οδηγιών εγκατάστασης και συντήρησης.

Αφού εφαρμοσθούν τα πάνελ θεωρούνται αποδεκτής ποιότητας.

Οι πληγείσες περιοχές πρέπει να είναι επιφάνειας τουλάχιστον 2 cm2 και να αναγνωρίζονται εύκολα.

Οι βλάβες δεν πρέπει να οφείλονται σε καταχρηστικές συνθήκες ή ατυχήματα, μεταξύ άλλων σε βλάβες μηχανικής φύσης, π.χ.  σοβαρή πρόσκρουση, ξύσιμο ή γδάρσιμο (από βαριά ή αιχμηρά αντικείμενα), κάψιμο ή κόψιμο.

Οι πληγείσες περιοχές, στις άκρες των σανίδων, που προκαλούνται είτε από ακατάλληλη χρήση ή συντήρηση, είτε ιδιαίτερα από μηχανική καταπόνηση δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

Το δάπεδο πρέπει να έχει υποστεί επεξεργασία σύμφωνα με τις οδηγίες φροντίδας και να καθαρίζεται και να συντηρείται τακτικά.

Τα δάπεδα εσωτερικών χώρων, ξύλινα ή συνθετικά, δεν πρέπει να εγκαθίστανται σε χώρους με υψηλά επίπεδα υγρασίας η σε εξωτερικούς χώρους ή σε χώρους όπου επικρατούν ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες (όπως είναι οι σάουνες).  Εξαιρούνται μόνο τα υλικά που έχουν προδιαγραφές για συγκεκριμένες εφαρμογές.

Η υγρασία που παραμένει στο δάπεδο ή γύρω από το σοβατεπί ή στις βάσεις των τοίχων ή στα προφίλ, ο καθαρισμός με πολλά υγρά και η χρήση πολύ δυνατών ή ακατάλληλων προϊόντων καθαρισμού πρέπει να αποφεύγονται οπωσδήποτε.

Η ευθύνη που προκύπτει από την παρούσα εγγύηση περιορίζεται στις «κρυφές ελλείψεις», πρόκειται για τις ελλείψεις εκείνες που δεν ήταν ορατές πριν ή κατά την εγκατάσταση του δαπέδου (ξύλινου ή συνθετικού).

Τα προϊόντα με ορατές ελλείψεις δεν πρέπει να εγκαθίστανται.

Τυχόν αξιώσεις εγγύησης πρέπει να υποβληθούν το αργότερο εντός 30 ημερών από την εμφάνιση του συμβάντος. Αυτό πρέπει να γίνει γραπτώς με την αρχική απόδειξη αγοράς. Προκειμένου να αξιολογηθεί η αξίωση εγγύησης, έχουμε το  δικαίωμα να επιθεωρήσουμε την πληγείσα περιοχή επιτόπου ή να ζητήσουμε ακριβές φωτογραφικό υλικό.

Εφόσον γίνει αποδεκτή η αξίωση για την Εγγύηση, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε υλικό αντικατάστασης για την περιοχή.

Εάν το πάτωμα που επηρεάζεται δεν είναι πλέον διαθέσιμο, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ένα υποκατάστατο ισοδύναμο προϊόν από την τρέχουσα γκάμα.

Δεδομένου ότι υπάρχει ετήσια απόσβεση 10% που σχετίζεται με τη χρήση των δαπέδων, η αντικατάσταση του υλικού θα πραγματοποιηθεί με βάση το αντίστοιχο ετησίως μειωμένο ποσό της πληγείσας περιοχής.

Οι δαπάνες αφαίρεσης και αντικατάστασης του υλικού βαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή.

Δεν φέρουμε απολύτως καμία ευθύνη για ενδεχόμενες δευτερογενείς βλάβες.

Οι ανωτέρω εγγύηση ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Χώροι διασκέδασης ή εστίασης όπως εστιατόρια, καφετέριες, παμπ ή νυχτερινά κέντρα διασκέδασης.
  • Δημόσιοι οργανισμοί, σχολεία, νοσοκομεία ή κυβερνητικά κτίρια.
  • Εμπορικοί χώροι με πυκνή κίνηση, μεταξύ άλλων αεροδρόμια, είσοδοι, σχολεία, κομμωτήρια.
  • Λοιποί χώροι με αυξημένη κίνηση και άμεση πρόσβαση στην κίνηση του δρόμου.

Η παρούσα εγγύηση δεν αναφέρεται ή δεν καλύπτει τα παρακάτω:

  • Φυσιολογική φθορά
  • Ελλιπή συντήρηση
  • Βλάβη που προκλήθηκε κατά την μεταφορά.
  • Βλάβη που δημιουργείται από λανθασμένη εγκατάσταση ή τοποθέτηση (π.χ. μη τήρηση των προειδοποιήσεων ασφαλείας ή υποδείξεων εγκατάστασης).
  • Χρήση όχι σύμφωνη με τον προορισμό και τις προδιαγραφές του προϊόντος (π.χ. επαγγελματική χρήση καταναλωτικών προϊόντων).
  • Βλάβη που προκλήθηκε από διαρροές εγκαταστάσεων ύδρευσης ή θέρμανσης , από  ατύχημα, φωτιά, ακραία καιρικά φαινόμενα, κλπ.
  • Βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια ή κακή αποθήκευση και διατήρηση που δεν είναι σύμφωνη με τις οδηγίες χρήσης.
  • Βλάβη που προκλήθηκε από διαφορετική ή κακή εφαρμογή (που δεν είναι σύμφωνη με τις οδηγίες χρήσης του).
  • Βλάβη που έχει προκύψει από πλημμελή καθαρισμό, από σκόνη, λάδια, κ.λπ., καθώς και βλάβη που έχει προκύψει από επαφή με χημικά υγρά ή υλικά έναντι των οποίων δεν έχει αντοχή, ή βλάβη από υγρασία, διάβρωση, κ.λπ.
  • Βλάβη που προκύπτει από την χρήση αλμυρού νερού, νερού ώσμωσης ή χρήση χημικού απορρυπαντικού.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Καταναλωτικά προϊόντα που αγοράζονται με τιμολόγιο παραπέμπουν σε επαγγελματική χρήση και ως εκ τούτου έχουν την ανάλογη εγγύηση, όπως αυτή αναφέρεται στις συσκευασίες.

Αντίστοιχα καταναλωτικά προϊόντα που αγοράζονται με απόδειξη λιανικής παραπέμπουν σε ερασιτεχνική χρήση και έχουν την εγγύηση της οικιακής χρήσης όπως αυτή αναφέρεται στις συσκευασίες.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως διαμορφώθηκε βάσει της Υπουργικής Απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης (Εφημερίδα Της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας (22/03/2017, Αρ.Φύλλου 969)),  μπορείτε να τον διαβάσετε εδώ (http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=414).

ΓΕΝΙΚΑ

Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να παραδοθούν τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου δεν φέρουμε αποκλειστική ευθύνη. Εάν λάβουμε γνώση από τον αποκλειστικό υπεύθυνο  θα σας ενημερώσουμε σχετικώς μέσω e-mail.

Η www.strati.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί και να ανανεώνει τα προς πώληση προϊόντα, τις τιμές πώλησης και τους λοιπούς όρους και προϋποθέσεις των συναλλαγών. H επιχείρηση αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.

Η επιχείρηση δύναται ακόμα και να αναστείλει τη χρήση, από μέρους σας, των Υπηρεσιών της, χωρίς προειδοποίηση οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς να έχει οποιαδήποτε ευθύνη απέναντί σας, εξαιρουμένων των συναλλαγών που ήδη έως εκείνη τη στιγμή έχουν συναφθεί.

Με τους παρόντες όρους αποδέχεστε ότι η μη εξουσιοδοτημένη χρήση, από μέρους σας των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να οδηγήσει σε ζημιά για την επιχείρηση. Σε μία τέτοια περίπτωση κατά την απόλυτη κρίση της επιχείρησης δικαιούμεθα να απαγορεύσουμε την χρήση των υπηρεσιών μας και ενδεχομένως να αναζητήσουμε κάθε είδους ζημία που θα έχει προκληθεί από κακόβουλη χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος δια της αρμόδιας νομικής και δικαστικής οδού.

Η ακυρότητα ή μη εκτελεστότητα οιασδήποτε διάταξης (εν όλω ή εν μέρει) των παρόντων όρων δεν θα επηρεάζει την εγκυρότητα ή εκτελεστότητα των λοιπών όρων. Το σύνολο ή μέρος οποιασδήποτε διάταξης η οποία θεωρείται από αρμόδιο δικαστήριο ως άκυρη ή ανεφάρμοστη θα θεωρείται ότι έχει διαγραφεί από τους παρόντες όρους.

Θα ενεργούμε άμεσα σε περίπτωση που υπάρχουν ενδείξεις ότι κάποιος χρήστης παραβιάζει τους παρόντες όρους. Σε περίπτωση που υποπέσει στην αντίληψή σας οιαδήποτε αντίθετη με τους παρόντες όρους χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με εμάς στον email [email protected].

Οποιαδήποτε καθυστέρηση από πλευράς μας να ασκήσουμε δικαίωμα από τους παρόντες όρους, δεν συνιστά παραίτηση από αυτούς ή από το δικαίωμα να επιβάλουμε οποιουσδήποτε από τους παρόντες όρους στο μέλλον.

Οι παρόντες όροι και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος ρυθμίζονται από το ελληνικό και κοινοτικό δίκαιο και συμφωνείται ότι οιαδήποτε διαφορά προκύψει από την εφαρμογή των παρόντων όρων και γενικά από οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ανήκει στην αποκλειστική κατά τόπο αρμοδιότητα των Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τη www.strati.gr μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους εξής τρόπους: α) μέσω email: [email protected] , β) τηλεφωνικά και μέσω τηλεομοιοτυπίας 2396042009, και γ) μέσω παραδοσιακού έντυπου ταχυδρομείου στην διεύθυνση: Καραβαγγέλη Γερμανού 59 (Κ2), T.K. 57006 Σουρωτή.