ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΣΑΣ

Για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;

Όχι, μπορείτε να κάνετε γρήγορα και εύκολα την παραγγελία σας χωρίς να χρειαστεί να κάνετε εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση όμως που κάνετε εγγραφή, απολαμβάνετε επιπλέον ανέσεις όπως λίστα αγαπημένων, αποθήκευση παραγγελιών κτλ

Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέσιμα;

Συνήθως όλα τα προϊόντα που βλέπετε σε αυτό το e-shop είναι διαθέσιμα για παράδοση σύμφωνα με τις πληροφορίες που σας δίνουμε μέσα στην περιγραφή του κάθε προϊόντος. Κάποιες φορές όμως υπάρχουν περιπτώσεις ταυτόχρονης παραγγελίας ή απρογραμμάτιστης εξάντλησης του προϊόντος. Για να είστε 100% σίγουροι ότι δεν θα αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα σχετικά με την διαθεσιμότητα, ένας εκπρόσωπός μας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, το πολύ σε 1 εργάσιμη ημέρα από την στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας

Θα μου στείλετε επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e-¬mail;

Θα σας στείλουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, άμεσα, ενώ μέσα σε 12 ώρες από την στιγμή που την δημιουργήσετε θα σας ενημερώσουμε για το πως θα προχωρήσει.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που δεν έχει προηγηθεί κάποια πληρωμή, μπορείτε να κάνετε ότι αλλαγή θέλετε στην παραγγελία σας. Στην περίπτωση όπου έχει προηγηθεί κάποια πληρωμή, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2396042009.

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να μου την στείλετε κάποια στιγμή αργότερα;

Μπορούμε να κρατήσουμε την παραγγελία σας και να σας την δρομολογήσουμε κάποια στιγμή αργότερα, αρκεί να μας έχετε γνωστοποιήσει περίπου πότε θέλετε να παραλάβετε. Σε κάθε περίπτωση όμως ή φύλαξη – αποθήκευση της παραγγελίας δεν μπορεί να ξεπεράσει τις 30 ημέρες εκτός από συγκεκριμένες συμφωνίες.

Που είναι ο εκθεσιακός σας χώρος;

Ο εκθεσιακός μας χώρος βρίσκεται στο Δ.Δ. Αγία Παρασκευή του Δήμου Θέρμης, Θεσσαλονίκη

Τι θα γίνει, αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί πολύ να γίνει η παράδοση;

Μόλις μία εργάσιμη ημέρα από την στιγμή που η παραγγελία σας θα έχει καταχωρηθεί στο σύστημα, κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα σας καλέσει για να σας ενημερώσει, σχετικά με τις λεπτομέρειες και τους χρόνους παράδοσης.

Γίνεται να μου ανεβάσουν τα πράγματα μέσα στο σπίτι;

Η υπηρεσία του ανεβάσματος υπάρχει διαθέσιμη μόνο για την Θεσσαλονίκη. Για το κόστος μπορείτε να ενημερωθείτε στο e¬mail: info@strati.gr

Μπορώ να κλείσω ραντεβού για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης;

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται μέσα σε ένα χρονικό εύρος που συμφωνούμε μαζί πριν από την παράδοση. Σε περίπτωση που δεν είστε διαθέσιμος για παραλαβή, απλά μας ειδοποιείτε έγκαιρα και κανονίζουμε εκ' νέου την παράδοση.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που δεν έχει προηγηθεί κάποια πληρωμή, μπορείτε να κάνετε ότι αλλαγή θέλετε στην παραγγελία σας. Στην περίπτωση όπου έχει προηγηθεί κάποια πληρωμή, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2396042009.

Ποιο είναι το κόστος της μεταφοράς;

Τα προϊόντα που διατίθενται από εμάς, παραδίδονται με δικό μας αυτοκίνητο, χωρίς επιπλέον χρέωση σε όλη την Θεσσαλονίκη, για αγορές από 99 Ευρώ και πάνω. Για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, μπορούμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία σας μέχρι το πρακτορείο μεταφορών της επιλογής σας.

Το κόστος μεταφοράς καθορίζεται με βάση το όγκο των προϊόντων, τον τόπο προορισμού και την τοποθεσία του προμηθευτή. Τα μεταφορικά έξοδα υπολογίζονται κατά περίπτωση και εμείς σας γνωρίζουμε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες (όγκο, βάρος, κ.τ.λ.) ώστε να επικοινωνήσετε σωστά με τον μεταφορέα σας.

Εναλλακτικά, εάν δεν γνωρίσετε κάποια μεταφορική της περιοχής σας, μπορούμε να αναλάβουμε εμείς την επικοινωνία με την μεταφορική και κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, το πολύ σε 1 εργάσιμη ημέρα για να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας σας.

Τι πρέπει να γνωρίζω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Πολύ σημαντικό είναι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας είναι:
Να κάνετε έλεγχο την συσκευασία όλων των προϊόντων. Σε περίπτωση που η συσκευασία είναι φθαρμένη και υπάρχει κίνδυνος φθοράς του προϊόντος, δεν πρέπει να υπογράψετε την παραλαβή πριν μας ενημερώσετε 2396042009.

Να ελέγξετε ότι έχετε παραλάβει όλα τα πακέτα που αναφέρονται στο δελτίο αποστολής.
Να προσέξετε, ώστε το ενδεχόμενο ποσό που σας ζητάει το πρακτορείο μεταφορών ταιριάζει με αυτό που συμφωνήσατε μαζί μας. Σε περίπτωση επιπλέον χρέωσης που δεν γνωρίζετε, παρακαλούμε ενημερώστε μας.

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που παράγγειλα ή μπορώ να το ανταλλάξω με κάτι άλλο;

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει δρομολογηθεί, έχετε την δυνατότητα να την αλλάξετε ή να την ακυρώσετε. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).

Τα μεταφορικά των επιστρεφόμενων προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον παραλήπτη. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 2396042009, ή κινητό 6944565403. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας το δηλώνετε.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, κλεισμένα στην αρχική τους συσκευασία και εφόσον η συσκευασία δεν έχει δεχτεί αλλοιώσεις από καιρικά φαινόμενα. Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος.

Έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε τα αγορασμένα προϊόντα εντός 15 ημερών από τη στιγμή της αποστολής. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε διατηρούμε το δικαίωμα να μην αποδεχθούμε την επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

X